Wednesday, January 18, 2006

Onsdag

Nu har jag försökt mig på matteläxan vi fick tills imorgon. Jag klarade en del uppgifter, men jag har glömt en del grunder märkte jag. Får försöka sätta mig och repetera lite i helgen.

Lena ringde, jag fick en tid på fredag kl 13.15. Då ska jag läsa upp pappabrevet för henne. Fick inget svar idag heller förresten. Bara lite reklam kom trillandes in genom brevinkastet. Undra varför han inte svarar. Det kanske inte spelar någon roll, pratade med Barbro igår och kom fram till att det egentligen inte finns något som gör allt bra igen.

Det snöar stora flingor utanför mitt fönster, och snart ska jag åka och rida på världens bästa Alfur. Han fick en välförtjänt vilodag igår. Ikväll ska jag äta middag hos Anna-Katrin, och fira Barbros födelsedag lite i efterskott. Om jag hinner åker jag nog förbi biblioteket innan. Är lite oroad över matten, så jag får göra vad jag kan för att lindra den oron.

Igår kväll var jag på introduktion till historia A. Den läraren gillade jag! Ska försöka gå på hennes lektioner på onsdagkvällar, även om jag sökt en flexkurs. Vet inte om jag har disciplinen som krävs för att läsa in en kurs helt själv.

Nu är det dags för stallet! Kanske skriver lite mer ikväll /Josefin

0 Comments:

Post a Comment

<< Home