Lördag
Jag är alldeles stelfrusen. Kom just hem från stallet. Vi red lektion idag, Alfur var jätteduktig och ganska galen.Igår var jag hemma hos Hanna och drack vin. Det var meningen att vi skulle gå ut också, men tiden gick fort så det hanns aldrig med. Så kan det gå. Det blåste för övrigt orkanvindar så det kanske var lika gott.
Jag har inte hört av Barbro alls sen den jobbiga kvällen hos Anna-Katrin. Jag har haft fullt upp med skolan och inte tänkt så mycket på, men idag så ringde jag henne. Hon är ju ändå min närmaste vän så det känns viktigt att hålla kontakten någorlunda regelbunden. Hon var sådär kort i tonen som bara hon kan vara. Väldigt distanserad. Hon var ledsen för en vän till henne hade hängt sig. Det förstår jag såklart, men jag önskar att hon inte stängde mig så ute. Känner mig så handfallen i relationer med andra. Jag drar mig undan och hänger med Alfur. Men jag blir ju ledsen.
Ikväll ska jag nog gå på bio. Såg en trailer för en film som heter Match point när jag och Julia var på bio förra helgen som jag blev lite sugen på. Det är väl ett ok lördagsnöje?
Josefin

0 Comments:
Post a Comment
<< Home