Sunday, January 22, 2006

Söndag

Det här blev en bra dag trots allt, det kändes inte riktigt så när jag vaknade. Det hängde nog kvar lite från igår, det kändes hemskt sorgligt att gå på bio ensam. Även fast jag inte var det minsta social, så var det ingen höjdare att vara där bland alla människor som hörde ihop med varandra. Men filmen var väldigt bra.

Idag skulle jag rida med Barbro, men hon vill inte träffa mig när hon mår dåligt. Det gör mig både ledsen och förvirrad, men jag försöker tänka att det inte är mig det är fel på. Vi fick i alla fall ridsällskap, Linnéa och jag tog en härlig tur i sol och snö. Eftersom jag red till Linnéas stall och mötte henne, så fick Alfur sig en 2,5 timmars tur. Tur att konditionen är på topp.

Nu är det snart dags att åka tillbaka till stallet, jag har middagsfodringen. Eventuellt skulle Peranders komma hit, men han har inte hörts av så jag antar att det inte blir av.

Det var skönt att träffa Linnéa idag.
Josefin

0 Comments:

Post a Comment

<< Home