Monday, January 23, 2006

Måndag

Idag fick jag äntligen svaret jag väntat på. Det kom i form av ett fyrasidigt brev som jag läste med tårarna forsandes nedför kinderna. Efter brevläsningen orkade jag inte så mycket mer än att ta mig till stallet och ägna eftermiddagen åt Alfur. Tur att jag inte hade några lektioner idag.

Ikväll har jag träffat Hanna och hon har läst både mitt och pappas brev. Skönt att prata med en utomstående, hon har dessutom lite liknande erfarenheter. Kram till Hanna!

Skriver mer imorgon.
Josefin

1 Comments:

At 10:38 PM, Blogger Josefin said...

Ok, vad bra. Vad säger du om att hitta på något nångång då? Jag har inte så mycket för mig jag. Kram kram

 

Post a Comment

<< Home