Saturday, February 18, 2006

Lördag

Bakfull och trött Josefin. Jag drack vin med Hanna igår, det var trevligt men vi kom i vanlig ordning inte in på nåt ställe. Nästa gång får vi åka ned på stan i tid och inte sitta kvar hemma och bubbla för länge...

Tog en lång ridtur med Alfur idag. Vi var ute i nästan 2.5 timme. Det skingrade tankarna bra. Jag blir alltid lite kärlekskrank när jag är bakis. Och vem kan erbjuda mer vilkorslös kärlek än Alfurprinsen?

Jag var hos Lena igår. Det var bra för mig. Fick en tid i nästa vecka eftersom jag har börjat pendla lite i humöret igen. Känns skönt att jag får fortsätta hos henne. Hon sa att det inte är någon annan än hon och jag som bestämmer när vi ska sluta. Helst skulle jag vilja att hon bodde under min säng. Jag visade kort på Alfur och hon sa "Den där hästen mår bra!". Så nu gillar jag Lena ännu mer.

Jag är röksugen idag. Men det är ju bara att ignorera. Såklart. Snart är mina pommer frites klara. Det blir bra för min mage.

Josefin

0 Comments:

Post a Comment

<< Home