Wednesday, February 08, 2006

Onsdag

Jag var inte rädd när jag vaknade idag! Härlig känsla, hoppas det har vänt. Jag drömde mycket som vanligt, men jag känner mig ändå hyfsat utsövd. Jag tog en Atarax igår kväll, (den medicinen som jag blir så drogad av..), och jag hade glömt vilken effekt den har på mig. Somnade efter 10 minuter, kanske klockan 21.15...! Skönt att jag känner mig lite piggare.

Idag händer det mycket. Kl 13.40 har jag tid på Akademiska för att kolla min kotförskjutning i ländryggen. Sedan klockan 15-17 är det dags för gruppterapi. Känner mig lite stressad över att det är så kort tid emellan. Hoppas jag hinner! Försöker att inte tänka för mycket på det, jag får väl helt enkelt säga till farbror doktorn att jag har en tid att passa klockan tre.

Sedan klockan 18 är det Historia, kvällskurs, men är jag för trött efter terapin så är jag. Ingen idé att pressa mig för hårt. Igår kände jag mig så ledsen och trött att jag inte orkade gå på kemilektionen. Men jag gick i alla fall igenom det kapitlet hemma. En liten kompromiss.

Snart ska jag åka till stallet, ska bara äta lite frukost först. All den här blötsnön ovanpå blankis gör ridningen ganska livsfarlig och trist för tillfället. Alfur är som Bambi som bekant. Men det kanske går bättre idag.

Håll tummarna för att jag får fortsätta må bra!

Josefin

0 Comments:

Post a Comment

<< Home