Monday, February 06, 2006

Måndag

Det är ju skit att det inte kan få fortsätta vara bra. Jag har återgått till mina gamla sömnvanor. Somna sent, vakna tidigt, samt flera gånger under natten. Detta kombinerat med allehanda mardrömmar gör att jag drar mig för att gå och lägga mig. Hur ska jag göra? Med tjockismedicinen är jag onormalt hungrig, samt sover för tungt och länge (med mardrömmar..), utan den sover jag för lite. Jag får ingen rätsida på saker och ting. Finns liksom ingen enkel och bra lösning, som jag kan se. Men det kanske bara är en tillfällig svacka, jag ska hålla ut ett tag till så kanske det vänder.

Vid det här laget borde jag har gjort massa skolarbete, men eftersom jag mår illa av trötthet har det inte blivit så mycket med det. Får väl ta det när jag mår bättre. Hoppas att jag klarar provet klockan 15 bara..men jag tror det är rätt lätt.

Josefin

0 Comments:

Post a Comment

<< Home