Onsdag
Nu är klockan 13. Jag har just skickat e-post till pappan. Det tog ett tag, men jag var nog tvungen att samla mig. Jag vill inte gå för fort fram och riskera att börja må sämre igen. De senaste dagarna har jag mått bättre än på länge och jag vill så innerligt att det ska fortsätta så.Morgonen och förmiddagen har jag varit i stallet. Alfur och jag tog en lång, jobbigt tur så vi båda blev svettiga. En av oss lite mer än den andra...
Det är riktigt varmt ute, så varmt att jag redan fått lite pirrande vårkänslor i bröstet. Men nu kan jag inte sitta här och pirra längre. Jag har läxor att läsa!
Josefin

0 Comments:
Post a Comment
<< Home