Sunday, January 29, 2006

Söndag

Trött, trött, trött. Igår var jag på Gräsö och firade Mormors 70-årsdag. Det var jättetrevligt, jag var lite orolig att det skulle vara som det brukar vara på juldagen. Johan och Susanne hade med sig sin nya hundvalp, Tara. Hon var så otroligt söt! Casper fick vara lekfarbror hela kvällen.. I present fick Mormor en resa till Tallinn, som vi ska göra tillsammmans. Jag tror hon blev jätteglad.

Jag fick köra bil också. Både dit och hem! Jag gillar att köra och Systern gillar vin till maten-alla nöjda!

Jag är hästvakt i helgen, Kamilla har åkt upp till Umeå så kristallen är i min goda omvårdnad. Kul att jag fått rida också, inte bara mocka. Red honom en stund på banan igår, det var stor skillnad från Alfur men det är bra att prova lite andra hästar. Idag ska jag och Peranders rida ut tillsammans. Hoppas det går bra, det är inte många som får rida Alfur på en hel tur (ingen hittills) men jag tror inte Kamilla skulle uppskatta om jag lät honom rida Kristall. Solen skiner så det blir nog en fin dag.

Josefin

0 Comments:

Post a Comment

<< Home