Friday, January 27, 2006

Fredag

Det är en bra dag idag. Vaknade klockan 07.00 och var jättetrött i vanlig ordning. Hade morgonfodringen så jag bytte täcken och fodrade i form utav en sömngångare. Vaknade till när Regnis och Proppen sprang in i fel hage. Dom är inte så smarta dom där hästarna.

När jag kom hem var jag flitig och skrev in alla prov i almanackan. Sedan räknade jag lite matte-klarade nästan alla tal! Skrev rent lite anteckningar från igår, som råkade hamna i fel block. Ordning och reda på Josefin.

Nu har jag precis duschat och ska strax iväg på samtalsterapi. Hoppas att det går bra och att jag inte blir alltför trött inför kvällen. Sedan är det dags för ridlektion kl 17.00. Alfur har gått riktigt bra de senaste dagarna så det ska bli spännande.

Just det. Alfurs hästpass kom igår. Det tog bara 10 månader..
Josefin

0 Comments:

Post a Comment

<< Home