Lördag
Josefin fryser och är trött. Men det har varit en bra dag.Red lektion på morgon, gick visserligen inget vidare, men det kan ju inte gå bra jämt. Hade alldeles för lite kläder på mig. Brr.
Stora systern och jag tog en fika på Storken, det var trevligt att träffa henne. Det blir inte så ofta som man skulle vilja. Sedan kom Hanna ner på stan och vi gick och åt sushi. Jag gillade. Den vegetariska varianten är säkert inte alls detsamma, men smarrigt var det i alla fall.
Josefin

0 Comments:
Post a Comment
<< Home