Söndag
Klockan är 05.56... När ska jag bli kvitt mina mardrömmar?? Det är så jobbigt att vakna rädd och förvirrad. På dagarna mår jag ju rätt bra, men hur länge ska jag behöva bearbeta resten nattetid? Som jag antar att jag gör.Skulle till Hanna igårkväll, men jag somnade strax efter sju. Så det har jag drömt konstiga drömmar om. Jag kände mig dum som inte åkte dit som jag sagt, men samtidigt så måste jag lyssna på min kropp när den är utmattad. Det var ändå ett beslut som jag tagit, kan jag inte då ta både nackdelar och fördelar utan att stressa upp mig som tusan? Antar att jag ännu inte är helt stabil. Jag får vänta ut mig själv.
Eftersom jag somnade så tidigt så missade jag att ta in Alfur som jag planerat. Gissa om jag drömde om det också? Så fort klockan blir 07.00 ska jag åka dit och ge honom frukost. Då kan det dåliga samvetet försvinna i alla fall. Sedan, vid 09.00, ska Hanna och jag åka och titta på Storasystern när hon tävlar. Då ska jag muta henne och Zelda med lite kakor.
Ibland känner jag mig verkligen som en galenpanna!! Men jag vill inte börja med tjockismedicinen igen. Jag får hålla ut, sömnen kanske blir mer normal snart.
Josefin

0 Comments:
Post a Comment
<< Home