Lördag
Slutkörd Josefin.Jag har jobbat idag. Det gick bra. Klarade av att var glad, le och hela kittet. Behövde knappt låtsas ens. Det finns många som jag tycker om där. Men det är lättare att tycka när jag mår bra. Men jag saknar Anna. Kom tillbaka! Uppsala är dödstråkigt utan dig.
Gick upp 06.15 och red i morgonsolen. Det var strålande vackert och isande kallt.
/Josefin

0 Comments:
Post a Comment
<< Home