Sunday, February 19, 2006

Söndag

Jag är otroligt mycket mer produktiv när jag inte är bakfull. Igår låg jag med Naturkunskapsboken i knät, och kunde inte slita ögonen från Melodifestivalen... Och jag har ju alltid varit ett sånt schlagerfan. Det svängde bra. Färgglada kläder hade dom också.

Den här helgen har jag saknat en pojkvän. Jag har även saknat cigaretter en hel del.

Hm. Operation sluta röka går i alla fall fortfarande bra. Operation hitta pojkvän? Tyvärr funkar det inte riktigt så. Förresten är jag ihop med herr Alfur. Det är han och jag mot världen. Glöm aldrig det.

Josefin

0 Comments:

Post a Comment

<< Home