Wednesday, February 22, 2006

Onsdag

Det går inget bra för mig idag! Helvetes jävla skit vad jag inte alls kan koncentrera mig. Det flyger runt lockande cigaretter i mitt huvud hela tiden. Fattar inte varför. Jävla fix idé är vad det är.

Ska snart iväg till läkaren/psykologen, och sedan efter det är det gruppterapi. Jag vill inte/orkar inte/hinner inte. Men jag måste ju. Jag vill bara sätta mig i en liten hög och kedjeröka.

Det snöar hur mycket som helst ute. Vart är våren? Kan den inte bara komma nu? Jag frös så fruktansvärt när jag red igårkväll. Det låg en isande fuktig dimma ut i skogen, och den la sig som en blöt filt runt mig. Nej, ikväll blir det barbacka.

Jag har i alla fall tvättat alla mina kläder. Och gjort otroligt fina färgkombinationer med mina nya överstrykningspennor. Produktivt va?

Barbro var förbi också, vi beställde massa skivor i helgen och idag kom dom fram. Bra med lite ny musik i min stereo.

Jag kanske borde gå och hyra Kalle & Chokladfabriken och gömma mig i lugnet i sängen? Men återigen, det går inte. Måste fokusera. Hur gör man det?

Josefin

0 Comments:

Post a Comment

<< Home