Tuesday, February 21, 2006

Tisdag

Mitt tangentbord fungerar igen!

Igår kom Julia hit. Det var mysigt, vi åkte stjärtlapp och hyrde film. Från och med nu vill jag se Kalle och chokladfabriken jämt jämt jämt! Tänk att ha ett gäng Oompa loompier som börjar dansa och sjunga så fort något går på tok! Jag tror livet skulle vara bra mycket roligare. Födelsedagen närmar sig med stormsteg, slå in ett gäng oompa loompisar och du kommer garanterat bli min bästis. ;)

Jag har hur mycket som helst att plugga. Skulle behöva lite fler timmar på dygnet, jag förstår inte riktigt hur jag ska hinna. Men det får väl gå som det går.

Jag har massor av saker i mig som jag skulle behöva ventilera. Men jag tror jag funderar lite mer i min ensamhet.

Josefin

0 Comments:

Post a Comment

<< Home