Torsdag
Några viktiga grejor:- Jag har inte rökt på två veckor ikväll klockan 22!
- Alla måste lyssna på Anthony and the Johnsons. Det finns ingen ursäkt.
- Herr Alfur från Singö är ganska galen.
- Det ska inte regna på vintern. Något har blivit fel!
- Jag är inte deprimerad längre.
I övrigt pluggar jag och pluggar så jag tror kanske att mitt huvud exploderar snart. Poff. Men det går mycket bättre än igår, har redan suttit mellan 9-12. Jag är så flitig.
Är det någon som läser denna blog som har en grafritande räknare att låna mig? Hanna måste ha sin själv och min är för uråldrig och knasig. Det vore hyggligt.
Alfur ska vaccineras ikväll, sedan ska han få vila tills på måndag. Det kan han behöva, och jag behöver sitta med näsan i mina böcker. Det blir toppen. Jag ska jobba också. Och fira lite fördelsedag. Det är så mycket som ska hinnas med.
Angående depressionen, så gjorde jag ett själskattningstest hos psykologen igår. Jag har gjort dom ca 1000 gånger och de är till för att ta reda på om och hur deprimerad man är. I alla fall, det enda problem jag har kvar är sömnen, men jag valde att prova utan någon ny medicin för jag är så trött på att känna mig drogad. Det var fascinerande att se hur mina svar hade ändrats. Det visade så konkret att det mesta faktiskt blivit bättre. Det trodde jag inte när det var som sämst.
Jag gillar att jag har massa nya skivor att plugga till.
Josefin

0 Comments:
Post a Comment
<< Home